یوآخیم لو: به این تیم افتخار می كنم
نوشته شده توسط : hgu33

دیدار تیم های فوتبال آلمان و یونان در مرحله یك چهارم نهایی فوتبال جام ملت های اروپا، یورو2012،جمعه شب در ورزشگاه شهر گدانسك لهستان با پیروزی پرگل 4 بر 2 آلمان به پایان رسید و ژرمن ها با حذف یونان راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شدند.

به گزارش ایرنا، 'یوآخیم لو'بعداز كسب چهارمین پیروزی متوالی در یورو 2012، عملكرد شاگردان خود را عالی توصیف كرد و گفت:ما می توانیم به این تیم منسجم و با برنامه افتخار كنیم.

وی بازی مسعود اوزیل،بازیكن طراح و خلاق تیمش را بسیار عالی خواند و گفت:یونانی ها در واقع هیچ كاری انجام نداده و عملا به ارائه ضد فوتبال پرداختند.

یوآخیم لو پیش بینی اینكه با چه تیمی در دیدار نیمه نهایی روبرو خواهد شد را دشوار خواند و گفت نمی توان به آسانی گفت كه برنده دیدار ایتالیا و انگلیس كدام تیم خواهد بود.

سرمربی آلمان درمورد تغییرات ایجاد شده در تركیب تیم در بازی چهارم،گفت: اینكه امروز چهار تغییر در تركیب اصلی تیم داشتم بخاطر این بود كه احساس كردم بعد از سه پیروزی پیاپی باید تغییراتی در تركیب تیم انجام شود.

'فرناندو سانتوس' سرمربی تیم فوتبال یونان بعد از شكست سنگین تیمش در دیدار یك چهارم نهایی و حذف از یورو 2012،آلمان را مستحق این پیروزی خواند .

سانتوس افزود: من دركنار تبریك پیروزی به آلمانی ها،به بازیكنان خودم هم تبریك می گویم كه نه فقط در این بازی بلكه در تمام مسابقات این دوره، بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال یونان درپایان خاطرنشان كرد: گل تساوی تا اندازه ای انگیزه ما را تقویت كرد اما گل دوم آلمانی ها شیرازه تیم را از هم پاشید.

'فیلیپ لام' كاپیتان تیم فوتبال آلمان كه زننده اولین گل تیمش به یونان بود،افزود: ما بی دلیل امروز كار را برای خود سخت كردیم درحالی كه در 10 ،15 دقیقه اول فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم.

لام خاطرنشان كرد: بازیكنان ما برخی اوقات بازی را بدون دلیل آرام می كردند و اشتباهات عجیبی داشتیم كه نباید در دیدار نیمه نهایی تكرار شود.

آلمان با پیروزی امشب در مقابل یونان برای هشتمین بار در تاریخ جام ملت های اروپا پا به مرحله نیمه نهایی گذاشت، در 6دوره از این رقابت ها توانست به دیدار فینال راه یابد و در سه دیدار فینال نیزتاكنون برنده بوده و توانسته در سالهی 72، 80 و 98به عنوان قهرمانی دست یابد.

آلمان با پیروزی امشب در مقابل یونان ركورد 15 پیروزی متوالی در دیدارهای رسمی این دوره از رقابت های جام ملت ها را نیز به نام خود ثبت كرده است.

تیم ملی فوتبال آلمان دیدار نیمه نهایی خود را پنج شنبه شب با برنده تیم های فوتبال ایتالیا و انگلیس در شهر ورشو لهستان برگزار خواهد كرد.

اروپام** 2051 ** 1701





:: برچسب‌ها: رقص , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: