شهاب حسینی در آئین تقدیر از هنرمندان حوزه ایثار و شهادت تجلیل شد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، آئین تجلیل از هنرمندان حوزه ایثار و شهادت با حضور جمعی از جانبازان هنرمند از جمله فردوس حاجیان بازیگر و جانباز شیمیایی و نظام الدین اسلامی یكی از مجریان جانباز و با سابقه تلویزیون برگزار شد.

در این مراسم همچنین 'مسعود زریبافان مشاور رئیس جمهوری' و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران ،'علی دارابی' معاون سازمان صدا و سیما و جمعی از كارگردانان و تهیه كنندگان فیلم و سریال های حوزه ایثار و شهادت به همراه مدیر عامل بیناد سینمایی فارابی حضور داشتند.

بر اساس این گزارش رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران از بازی هنرمندانه و ارزشمندانه شهاب حسینی در نقش شهید عباس بابائی به عنوان یكی از خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح یاد بود، تقدیر كرد.

در ادامه این مراسم سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثار گران به همراه مهدی فرجی مدیر شبكه یك صدا و سیمای جمهوری اسلامی از عوامل اجرای شوق پرواز تقدیر به عمل آورد.

در این مراسم جواد اردكانی كارگردان فیلم سینمایی شور شیرین، آخوندی تهیه كننده فیلم سینمایی روز سوم، احمد میر علایی تهیه كننده فیلم شب واقعه و همچنین شهرام اسدی كارگردان این فیلم از سوی رئیس بنیاد شهید و امیر سرتیت دوم محمد بالار مورد قرار گرفتند.

در این مراسم كه جمعی از خانواده های معزز شهدا نیز حضور داشتند از رضا اخوان مدیر تامین برنامه شبكه اول سیما، رضا مصداقی مدیر كل پخش شبكه یك، سهراب سرد خسروی تدوین گر و جواد نوروز یبگی تهیه كننده سریال شوق پرواز تقدیر شد.

در پایان این مراسم جمعی از جانبازان با اهدای لوح سپاس از علی دارابی معاون صدا و سیما، مهدی فرجی مدیر شبكه یك سیما و رئیس بیناد شهید و امور ایثار گران به پاس ارج نهادن به مشاركت و مساعدت در تولید و ساخت آثار هنری با مضمون دفاع مقدس، ایثار و شهادت قدردانی كردند.

اجتمام**9134**7263**1569





:: برچسب‌ها: برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: