بازدید رییس سازمان بهزیستی كشور از دهكده رهایی كوثر در كرج
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا،' همایون هاشمی ' در این بازدید از بخش های سم زدایی، معتادان بهبود یافته، در حال ترك، نیایش، و مركز خود اشتغالی در دهكده رهایی كوثر دیدن كرد.

وی همچنین با جمعی از معتادان در حال بهبود دیدار و گفت و گو كرد و از نزدیك با فعالیت ها و كارهای آنان در این كمپ ترك اعتیاد آشنا شد.

در این مراسم 'فاطمه رحمتی '، مددیار خانواده در تشریح وضعیت كمپ ترك اعتیاد رهایی كوثر در جمع خبرنگاران با بیان اینكه این كمپ در شرایط فعلی 55 نفر را در خود جای داده است، گفت: طول دوره درمان 21 روز است و در این كمپ گروه سنی تا 30 سال و البته بیشتر نوجوانان و جوانانی كه معتاد به مواد محرك و مخدر هستند، پذیرفته می شوند.

رحمتی با تاكید براینكه در این مركز معتادان بصورت داوطلب و خود خواسته ثبت نام می كنند، افزود: البته ممكن است مدت بازتوانی و خروج مواد محرك و مخدر از بدن این افراد بین 3 تا 6 ماه نیز به طول بیانجامد. در این مركز از داروهای شیمایی و مداخلات دارویی استفاده نمی شود و افراد به روش های پرهیز مدار و درمان مدار مواد مخدر را ترك می كنند.

وی با بیان اینكه هزینه اقامت در این كمپ 180 هزار تومان است، گفت:‌این كمپ با دریافت مجوز از سازمان بهزیستی كشور اقدام به فعالیت كرده و یك پزشك و یك مددكار در این مركز مستقر هستند.

در پایان این مراسم رییس سازمان بهزیستی از فعالیت مسئولان این كمپ به منظور ارایه روش های درمان اصولی تقدیر كرد.

اجتمام /9134/1823





:: برچسب‌ها: جشن تولد , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 582
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: