تشكر كنایه آمیز محكوم به اعدام از سرپرست دادسرای جنایی تهران
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حكم اعدام چهار نفر از متجاوزان به عنف، با حضور فریدون امیرآبادی سرپرست دادسرای امور جنایی تهران و سرهنگ محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ و تجمع حدود سه هزار نفر از مردم شهر تهران و منطقه شهید محلاتی در محل اجرای حكم، اجرا شد.

بر اساس این گزارش، مردم برای تماشای اجرای حكم چهار متجاوز به عنف از ساعت ها قبل از اجرای حكم، در محل مراسم حضور یافته بودند و عده ای نیز از ساختمان های اطراف، اجرای حكم را نظاره می كردند.

در حالی كه لحظه به لحظه به شمار جمعیت حاضر در محل اجرای حكم افزوده می شد، مردم با 'شعار مرگ بر آمریكا' و ' نیروی انتظامی تشكر تشكر' حمایت خود را از دستگاه انتظامی كشور اعلام كردند.

ساعت پنج و هشت دقیقه بامداد، فریدون امیرآبادی سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در محل اجرای حكم حاضر شد.

ساعت پنج و 11 دقیقه، خودرو حامل محكومان به اعدام، وارد محوطه اجرای حكم شد و ساعت پنج و 23 دقیقه بامداد، ماموران اجرای حكم، مشغول آماده كردن سكوی اعدام و آویزان كردن طناب های دار شدند.

مامور اجرای حكم در حالی با بالا رفتن از داربست های نصب شده، مشغول آویزان كردن طناب های قرمز رنگ بود كه مردم با سوت های پیاپی وی را همراهی می كردند.

ساعت پنج و 43 دقیقه آماده كردن و نصب طناب های دار به پایان رسید و ساعت پنج و 48 دقیقه با تلاوت آیاتی چند از قرآن كریم، اجرای حكم اعدام متجاوزان به عنف به صورت رسمی آغاز شد.

ساعت پنج و 50 دقیقه در حالی با دستور مسوولان حاضر در محوطه، چهار متجاوز به عنف از خودرو ویژه حمل محكومان پیاده شدند كه سعی داشتند با پنهان كردن چهره خود مانع عكس برداری عكاسان خبری از چهره هایشان شوند.

ساعت پنج و 52 دقیقه محكومان به اعدام روی سكوی اجرای حكم قرار گفتند كه با فرستادن صلوات از سوی مردم حاضر در اطراف محوطه، همراه شد.

در این هنگام یكی از محكومان به اعدام در حالیكه مامور اجرای حكم مشغول آویزان كردن ظناب دار از گردن وی بود، دو مرتبه خطاب به آمیرآبادی سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت ' آقای امیرآبادی دستت درد نكنه'

حدود ساعت شش صبح بود كه طناب دار بر گردن هر چهار محكوم به اعدام قرار گرفت و سپس حكم اعدام محكومان با بلندگو قرائت شد.

حدود ساعت شش و سه دقیقه صبح بود كه دستور اجرای حكم صادر شد و چهار متجاوز به عنف به دار مجازات آویخته شدند.

ساعت شش و 11 دقیقه خودرو ویژه حمل جسد برای انتقال اجساد در محوطه اجرای حكم حضور یافت.

اجتمام**9140**1569





:: برچسب‌ها: رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: