مشگین شهر به عنوان پایلوت توسعه گردشگری در كشور انتخاب می شود
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یونس اسدی روز دوشنبه در نشست مشترك با مدیر عامل شركت آب منطقه ای و مدیر كل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان اردبیل افزود: به دنبال انتخاب موفقیت آمیز این شهرستان به عنوان پایلوت توسعه كشاورزی در كشور وهزینه كرد بیش از 300میلیارد ریال تاكنون در این بخش ، مقدمات معرفی این شهرستان به عنوان پایلوت توسعه گردشگری فراهم شده و بزودی به تصویب نهائی می رسد.

وی بیان كرد: امسال پیش بینی می شود اعتبارات گردشگری این شهرستان به150میلیارد ریال افزایش یابد و بزودی عملیات اجرائی جاده آبگرم قینرجه ، ایجاد كمپینگ آبگرم قوتور سوئی آغاز می شود.

وی اجرای سد تاخیری بر روی رودخانه خیاوچای و طرح پرورش ماهی در قفس در سد سبلان را از دیگر برنامه های كاری شهرستان برشمرد.

بهروز ندائی مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز گفت: اجرای طرح محور گردشگری سبلان به مركزیت شهرستان مشگین شهر موجب ترویج صنعت گردشگری در مناطق واقع شده در دامنه های سبلان فراهم می شود.

نجفیان مدیر عامل شركت آب منطقه ای استان نیز با بیان اینكه بیشترین تعداد آبهای معدنی استان در شهرستان مشگین شهر واقع شده از ساماندهی آب گرم قوتورسوئی و ایجاد مركز احیا وسرویس های بهداشتی در این مكان خبر داد.

7117/530/ 3404





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: