ایجاد تفرقه، راهبرد دشمنان اسلام است
نوشته شده توسط : hgu33

'ابراهیم سحرخیز' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، با اشاره به آموزه های الهی حضرت محمد(ص) در ایجاد وحدت و پرهیز از تفرقه میان مسلمانان افزود: اكنون بیش از هر زمان دیگری به وحدت در جهان اسلام نیاز داریم.

وی با بیان آنكه دشمنان اسلام بویژه صهیونیسم بین الملل از وحدت میان ملل اسلامی بسیار وحشت دارند، گفت: قدرت های استعماری و صهیونیست ها بمنظور شكاف و تفرقه در میان امت اسلام و نیز فرقه سازی و بدبین كردن مسلمانان نسبت به همدیگر، سالها فعالیت گسترده ای را در پیش گرفته اند.

سحرخیز ادامه داد: با توجه به بیداری اسلامی، چنانچه رهبران مسلمان منطقه در مناسبات خود وحدت را وجه همت یكدیگر قرار دهند، شاهد شكوفایی در جهان اسلام خواهیم بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان آنكه عمل به آموزه های اسلام در رهایی بشر امروز از گرفتاری های مادی و نیل به سعادت بسیار سودمند است، گفت: سیره حضرت رسول(ص) و اهل بیت(ع) در این خصوص یك الگوی كاربردی و سازنده برای بشریت است.

وی رمز ماندگاری و اثرگذاری مبانی اسلام را در طی قرون متمادی، سنت الهی و برگرفته از منطق، تفكر و اندیشه اسلامی عنوان كرد و گفت: پرهیز از افراط و تفریط و رعایت اعتدال در امور، از دیگر ویژگی های برجسته تفكر اسلامی در سعادت بشر است.

سحرخیز با بیان آنكه غرب با پیشرفت های علمی تاكنون نتوانسته خلاء مسایل اخلاقی را با آموزه های اومانیستی مرتفع كند، افزود: دستمایه پیشرفت های علمی غرب برگرفته از تجربه اسلامی و دانشمندان جهان اسلام است.

اجتمام ** 1313 ** 1071





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: