نوشته شده توسط : hgu33

'حسین توكلی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا به تجمیع آزمون كاردانی به كارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی با دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی كشور از امسال اشاره كرد و گفت: این تصمیم با توافق مسوولان وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است.

وی با بیان اینكه تهیه كارت اعتباری ثبت نام داوطلبان آزمون كاردانی به كارشناسی سال 1391 صرفا از طریق مراجعه به باجه های پستی امكان پذیر است و امكان تهیه كارت به شیوه اینترنتی وجود ندارد، اظهار داشت: داوطلبان از 30 خردادماه جاری تا ششم تیرماه فرصت دارند تا با مراجعه به باجه های پستی سراسر كشور پس از پرداخت مبلغ 115 هزار ریال، كارت اعتباری ثبت نام این آزمون را دریافت كنند.

به گفته توكلی، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون كاردانی به كارشناسی علاوه بر توزیع پستی برای استفاده داوطلبان بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش نیز قرار می گیرد، خاطرنشان كرد: داوطلبانی كه علاقه مند به انتخاب دانشگاه پیام نور نیز هستند باید هنگام مراجعه به باجه های پستی، 115 هزار ریال دیگر نیز برای تهیه كارت اعتباری پیام نور بپردازند.

وی یادآور شد: داوطلبان لازم است پس از تهیه كارت اعتباری و مطالعه دقیق مندرجات دفترچه راهنما، برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و حداكثر تا ساعت 24 روز ششم تیرماه تقاضانامه ثبت نام خود را تكمیل كنند.

به گفته وی دارندگان مدرك كاردانی یا فوق دیپلم و مدرك كاردانی پیوسته نظام جدید آموزش متوسطه مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارتخانه های علوم و بهداشت و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل سال آخر مقطع كاردانی مجاز هستند در آزمون كاردانی به كارشناسی ثبت نام و شركت كنند.

اطلاعیه سازمان سنجش مربوط به شرایط و ضوابط نحوه ثبت نام از داوطلبان كاردانی به كارشناسی سال 1391 از 27 خردادماه جاری بر روی پایگاه اینترنتی این سازمان قرار گرفت و در نشریه پیك سنجش روزهای دوشنبه، 29 خرداد و پنجم تیرماه نیز انتشار خواهد یافت.

مشاورعالی سازمان سنجش زمان توزیع اینترنتی كارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان كارشناسی ناپیوسته را از روز یكشنبه، 29 مردادماه تا چهارشنبه اول شهریورماه اعلام كرد.

توزیع كارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون كاردانی به كارشناسی از طریق پایگاه اینترنتی سنجش صورت می گیرد.

آزمون كاردانی به كارشناسی سال 1391 در روز پنج شنبه، دوم شهریورماه برگزار می شود كه برگزاری آزمون برخی كدرشته ها در نوبت صبح و برخی دیگر در نوبت بعدازظهر خواهد بود.

تاكنون آزمون كاردانی به كارشناسی دانشگاه آزاد به صورت مستقل و از طریق مركز آزمون این دانشگاه و آزمون دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی كشور توسط سازمان سنجش برگزار می شد.

فراهنگ**1055 ** 1569





:: برچسب‌ها: کنسرت , زمستان , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: