یارانه 28 هزار تومانی نان از فردا قابل برداشت است
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، 'بهروز مرادی' سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها امروز یكشنبه در گفت‌وگوی رادیویی اعلام كرد، متاسفانه قیمت نان برخلاف نظر دولت افزایش یافت و سبب نگرانی مردم شد.

وی با بیان اینكه این مساله سبب فشار بر مردم شد، افزود: با توجه به نظر رییس جمهوری و توافق صورت گرفته با رییس مجلس شورای اسلامی، قرار شد افزایش هزینه نان كه به مردم تحمیل شده است را جبران كنیم.

مرادی به جلسه امروز هیات وزیران اشاره كرد و گفت: در این جلسه لایحه‌ای در دولت تصویب شد كه با دو فوریت تقدیم مجلس می‌كنیم تا به سرعت مصوب شود.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با بانك‌های سراسر كشور، مبلغ 28هزار تومانی كه اواخر سال گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد از فردا همزمان با روز عید مبعث قابل برداشت است.

سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها به نحوه چگونگی محاسبه مبلغ یارانه نان اشاره كرد و گفت: با محاسبه میزان افزایش هزینه نان در اثر افزایش قیمت آرد و گندم مشخص شد متوسطه ماهیانه این افزایش قیمت نان به ازای هر نفر سه‌هزار تومان است.

مرادی ادامه داد: با توجه به اینكه 9 ماه از سال را پیش رو داریم، مبلغ یارانه نان تا پایان سال 27 هزار تومان می‌شود و یك هزار تومان دیگر نیز بابت افزایش قیمت نان در چند روز گذشته، در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان كرد كه مبلغ 28 هزار تومان، به عنوان یارانه نان تا پایان سال است.

سیام*2023* 1418





:: برچسب‌ها: مرخصی , پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: