پیروی از رهنمودهای ولی فقیه تنها مسیر اعتلای نظام اسلامی است
نوشته شده توسط : hgu33

محسن علیمردانی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ، افزود: انتظار می رود نمایندگان مجلس نهم منویات مقام معظم رهبری را به روشنی و با جدیت هر چه تمام در برنامه های كاری خود قرار دهند.

وی یادآورشد: نمایندگان مجلس باید در كنار مسوولین و خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام همت و تلاش خود را در راستای توسعه، آبادانی، افزایش سطح رفاه و آرامش، حل و فصل مشكلات و دغدغه های اقشار جامعه صرف كنند.

علیمردانی با تأكید بر شناسایی قابلیت و توانمندی های متخصصین بومی در راستای مشاركت در عرصه های ملی، افزود: مدیران توانمند ، دلسوز و برخوردار از سلامت نفس در عرصه های تصمیم گیری و اجرایی، نقش مهمی در توسعه كشور دارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره گیری از توانمندی و قابلیت مدیران بومی و ایجاد شرایط مطلوب و در شان و منزلت برای متخصصین با رویكرد جلوگیری از خروج اقشار دانشگاهی و بهره گیری از نخبگان موجب توسعه روز افزون نظام اسلامی خواهد شد.

علیمردانی به موقعیت بی نظیر استان زنجان به لحاظ جغرافیایی و برخورداری از زمین های حاصلخیز كشاورزی اشاره و اضافه كرد: با توجه به ظرفیت های بالقوه و امكانات زیر بنایی این استان، نزدیكی به پایتخت، برخورداری از اقلیم طبیعی و زمین های حاصلخیز كشاورزی ، زیر ساخت های مطلوب به لحاظ حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی در كنار عوامل مدیریتی و ساز وكارهای حمایتی و تخصیص بودجه و منابع كافی این استان باید مورد توجه جدی مسوولین قرار گرفته و حركت های توسعه ای آن شتاب بیشتری یابد.

به گفته ی وی توسعه پرشتاب استان زنجان، مستلزم جاری سازی تفكر استراتژیك، انسجام، همدلی و همسویی مسوولین و مجمع نمایندگان و برقراری تعاملات سازنده و موثر با وزارتخانه ها، بانكها و جلب حمایت مسوولین ملی است و به طور طبیعی منتخبین مردم در خانه ملت می توانند نقش محوری و كلیدی در این زمینه ایفا كند.

7325/522/245





:: برچسب‌ها: ایتالیا , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: