مدعی خریدار یك بانك آمریكایی در چین بازداشت شد
نوشته شده توسط : hgu33

خبرگزاری فرانسه سه شنبه از شانگهای گزارش داد كه'لین چونپیگ' آبان ماه گذشته پس از آنكه مدعی شد كه بانك 'آتلانتیك آمریكا' را خریداری كرده است در رسانه های شهر 'ونژو' - مركز بخش خصوصی چین - شهرتی به هم زد و مورد توجه مقامات این شهر قرار گرفت.

با توجه به اینكه تلاش چینی ها برای دستیابی به بازار بانكی آمریكا به دلیل شدت مقررات این بانك ها تاكنون نتیجه ای نداشته است مسئولان 'ونژو' به پاداش مدیریت وی در نفوذ به بازار بانك های آمریكایی این شخص را به عنوان مشاور امور قانونی بخش شرقی شهر گماشتند

از دو ماه پیش كه شایعه عدم وجود این بانك شدت گرفت 'لین' 41 ساله ناپدید شد اما دوشنبه پلیس 'ونژو' در بیانیه ای اعلام كرد كه وی و شش تن دیگر را به سبب نیرنگ زدن و كلاهبرداری بیش از یك میلیون و 600 هزار دلار پول دولت بازداشت كرده اند.

گفته می شود كه علت بازداشت 'لین' تقلب در صدور اسناد تقلبی مالیاتی به ارزش 100 میلیون یوان براساس معاملات جعلی و فروش آنها به دیگر شركتهای چینی برای كاهش بار مالیاتی این شركتها بوده است.

به نوشته روزنامه چینی 'گلوبال تایمز' این حقه باز دو هفته پیش از 'ونژو' كه زادگاه وی هم هست ناپدید شد ولی پلیس سرانجام وی را در 'گوانگدونگ' استان جنوبی چین بازداشت كرد.

شهر 'ونژو' كه در استان 'ژجیانگ' قرار دارد سال گذشته با بحران شدید مالی مواجه شد كه درنتیجه آن 90 مدیر شركت خصوصی به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی های فلج كننده ناشی از كاهش سرعت رشد اقتصادی چین از شهر گریختند.

دولت مركزی اوایل بهار امسال با بسته های مالی اصلاحاتی به كمك شركتهای بخش خصوصی شتافت.

مترجمام**1533**1577





:: برچسب‌ها: برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: