افرایش مبادلات تجاری برای خنثی سازی تحریم دشمنان ضروری است
نوشته شده توسط : hgu33

به گزاش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین'محمدحسین موسی پور' روز سه شنبه در جمع هیات اعزامی برگزاركننده نمایشگاه 'كلانتان' مالزی، افزود: توسعه روابط و مبادلات تجاری با دیگر كشورها، امتیاز مهمی برای اقتصاد هر كشور بشمار می رود.

وی با بیان اینكه اقتصاد برتر، اقتصاد صادرات محور است، خاطرنشان كرد: هر كشوری كه بتواند حجم بیشتری از صادرات محصولات و بازارهای كشورهای هدف را به خود اختصاص دهد، از اقتصاد پایدارتر و رو به رشدی برخوردار خواهد بود.

وی همچنین بر ضرورت صادرات محصولات با كیفیت عالی و انجام به موقع تعهدات و حسن اجرای كارها در روابط تجاری با دیگر كشورها تاكید كرد و گفت: تجار و بازرگانان نباید به سود كوتاه مدت و آنی توجه كنند بلكه باید همواره به دنبال صادرات پایدار و برقراری روابط تجاری مثبت و موثر باشند.

موسی پور با بیان اینكه انقلاب اسلامی مسیری روشن و بالنده پیش روی جامعه بشری نهاده است،تصریح كرد: ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی و افزایش مبادلات با دیگر كشورها آثار فرهنگی نیز در پی دارد و موجب صدور پیام انقلاب و ارزشهای اسلامی و انسانی در سراسر جهان می شود.

وی افزود: تجار كشورمان بعنوان سفیران نظام اسلامی باید بسیار مراقب باشند تا آنچه از رفتار و گفتار آنها منعكس می شود،منطبق با تصویر نقش بسته از انقلاب اسلامی در اذهان جهانیان باشد.

وی با بیان اینكه نام قم با نام اسلام،انقلاب و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گره خورده است، خاطرنشان كرد: قطعا توقع از هیاتهای اعزام شده از قم بویژه در كشورهای اسلامی بسیار بیشتر و البته استقبال از آنها نیز بسیار افزونتر خواهد بود.

استاندار قم،'كلانتان'را از ایالت های مذهبی كشور مالزی و دارای بازار بسیار مناسب برای صادرات انواع محصولات دانست و اظهار امیدواری كرد: برگزاری نمایشگاه قم در این منطقه، مقدمه خوبی برای ایجاد روابط مستمر تجاری و فرهنگی با كشور مالزی و كشورهای جنوب شرق آسیا باشد.

وی در پایان از تلاش دست اندركاران برگزاری نمایشگاه مالزی قدردانی كرد و گفت: این نمایشگاه براساس امضای تفاهمنامه با مسوولان كشور مالزی و با فراهم آوردن همه مقدمات لازم از26 خردادماه به مدت یك هفته با محوریت ارایه محصولات و تولیدات صنعتی، كشاورزی و فرهنگی استان قم برگزار خواهد شد.

نمایشگاه محصولات قم در شهر'كوتابارو' ایالت كلانتان مالزی روز 26 خرداد افتتاح می شود و روز یكم تیرماه به كارخود پایان خواهد داد.

23 شركت تجاری و صنعتی استان قم در53 غرفه این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

همچنین جمعی از هنرمندان صنایع دستی، گرافیك، خوشنویسی و فرش استان نیز در این هیات حضور دارند.

اعضای هیات برگزاركننده نمایشگاه در كلانتان مالزی، امروز عازم آن كشور می شوند.ك/2

/7404/ 556





:: برچسب‌ها: جشن تولد , کنسرت , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: