مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی: وضعیت هندبال در برهه كنونی جای تامل دارد
نوشته شده توسط : hgu33

'مرتضی حسن پور' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه كرد:

متاسفانه در هندبال كشورمان وضعیتی به وجود آمده است كه جای تامل دارد، اما فعلا قصد ندارم خیلی از مسایل را مطرح و در مورد آنها اظهار نظر كنم.

وی ادامه داد: هر چند شرایط امسال هندبال مطلوب نبود اما به رغم تمام نا مهربانی هایی كه در حق تیم نیروی زمینی ارتش صورت گرفته در هفته پایانی لیگ برتر هندبال نیز شركت می كنیم و كنار نخواهیم رفت.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: در رقابت های فصل جاری لیگ برتر هندبال، هنگامی كه به برخی شهرستان ها سفر كردیم، فحاشی شنیدیم اما وقتی به تهران بازگشتیم ما را محروم كردند!

حسن پور تصریح كرد: مشكلات موجود در لیگ برتر را به طور خصوصی به رییس فدراسیون هندبال اعلام می كنم و در صورتی كه این مشكلات برطرف نشد، چاره ای دیگر خواهیم اندیشید.

وی با بیان اینكه حضور 10 تیم در لیگ برتر هندبال كشور كم است، افزود: بدون شك اگر این تفكر در باشگاه ها وجود نداشته باشد كه نتایج لیگ برتر از پیش تعیین شده است، تعداد تیم های حاضر در این رقابت ها افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: در صورتی كه فعالیت های اصولی و قانونمند در هندبال كشورمان صورت گیرد و در این رشته عدالت حكم فرما شود، می توانیم جزو مدعیان قهرمانی هندبال در آسیا باشیم.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش گفت: این باشگاه از دو سال پیش برای كمك به هندبال كشور به تیمداری روی آورد و تا كنون تمام تلاش خود را در این راستا به كار گرفته است.

حسن پور با بیان اینكه در دو سال اخیر دو بازیكن را به تیم ملی هندبال كشورمان معرفی كرده است، اظهار داشت: تیمداری باشگاه نیروی زمینی در رشته هندبال این فرصت را برای ملی پوشان این رشته فراهم می كند كه در دوران خدمت سربازی نیز به فعالیت خود به صورت حرفه ای در رشته هندبال ادامه دهند.

ورزشی. ** 7537 ** 1590 ** 1589





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: