اوباما خواستار اقدام قاطع اروپا درخصوص بحران اقتصادی شد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اوباما در نشست خبری در واشنگتن گفت: سران (كشورهای اروپایی) وخامت شرایط موجود و نیاز فوری به عمل را درك می كنند. گرفتن تصمیمات لازم سخت است اما اروپا ظرفیت چنین تصمیم گیری هایی را دارد.

وی افزود: هر چه زودتر عمل كنند و هر چه عملشان قاطع و استوارتر باشد، مردم و بازار سریع تر اعتماد خود را به دست می آورند و هزینه های بازسازی كمتر خواهد بود.

رییس جمهور آمریكا در مورد بانك های اروپایی نیز گفت: آنها باید در مدت زمان كوتاهی سیستم مالی خود را تثبیت كنند. قسمتی از این راه، اقدامات شفاف برای تزریق سرمایه به بانك های ضعیف در اسرع وقت است.

وی ادامه داد: طراحی یك چارچوب و دورنمایی از یك حوزه یورو قدرتمند كه شامل همكاری عمیق تر در بحث بودجه ها و سیاست های بانكی است به همان اندازه مهم است. رسیدن به این مقصود مدتی زمان می برد اما نشان دادن تعهدات سیاسی برای به اشتراك گذاشتن مزایا و مسوولیت های یك اروپای یكپارچه، قدم بسیار محكمی است.

اوباما همچنین 9 روز پیش از برگزاری انتخابات یونان از مردم این كشور خواست راهی را پیش بگیرند كه به ماندن در حوزه یورو ختم شود.

وی در این باره گفت: به نفع همه است كه یونان در حالی كه به تعهدات خود برای اصلاحات عمل می كند، در حوزه یورو باقی بماند.

وی در پایان افزود: فداكاری هایی را كه مردم یونان انجام داده اند درك می كنیم و سران اروپا می دانند كه اگر یونان تصمیم بگیرد در حوزه یورو باقی بماند باید آنها را حمایت كنند. اما یونانیان نیز باید بدانند كه اگر تصمیم بگیرند از حوزه یورو خارج شوند، سختی شان بیشتر می شود.

مترجمام/9242**536





:: برچسب‌ها: کودک , کریسمس , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: