حضور گسترده جوانان در مراسم یادبود بنیانگذار جمهوری اسلامی و آیین اعتكاف
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، در این هفته همچنین جشن میلاد حضرت علی (ع) نخستین پیشوای شیعیان در سراسر كشور برگزار شد و همزمان با 13 رجب قشرهای مختلف مردم با حضور در مساجد سراسر كشور معتكف شدند تا به راز و نیاز با معبود بپردازند.

آمادگی بیش از یك هزار و 200 امامزاده برای اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی از دیگر رویدادهای این هفته در حوزه معارف به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین 'احمد شرفخانی' معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در اعلام كرد كه ثبت نام از دانش آموزان متقاضی شركت در این طرح تا چهارم تیرماه ادامه دارد اما برخی شهرستان ها می توانند تا زمان برگزاری كلاس ها (دهم تیرماه) نسبت به ثبت نام افراد اقدام كنند.

* برگزاری همایش بین المللی 'امام خمینی (ره) و بیداری اسلامی' 16 خردادماه در محل حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دیگر وقایع این هفته بود.

در این همایش اندیشمندان كشورهای مختلف به بررسی و بازخوانی نقش بی بدیل حضرت امام خمینی(ره) در رقم زدن فصل نوینی از تاریخ حیات بشریت و نقش متمایز اندیشه های ایشان در آغاز و ساخت زیربنایی جنبش ها و حركت های بیداری اسلامی و معاصر در سطح جهان پرداخته شد.

فراهنگ**1883





:: برچسب‌ها: عشق , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: