نرخ بیکاری آمریکا به 8.3 درصد افزایش یافت
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز ، وزارت کار آمریکا افزود نرخ بیکاری این کشور طی ماه جولای به بیش از 8.3 درصد افزایش داشته است . این رقم در ماه ژوئن به 8.2 درصد رسیده بود .

اقتصاد آمریکا که در سه ماه نخست 2012 میلادی هر ماه به طور میانگین بیش از 226 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده بود در سه ماه دوم نتوانسته است این روند را ادامه دهد . اقتصاد آمریکا در سه ماه دوم 2012 میلادی هر ماه به طورز متوسط 75 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است .

علی رغم افزایش نرخ بیکاری آمریکا طی ماه جولای کاخ سفید از رشد اشتغال در این کشور استقبال کرد . آلن کروگمن رییس مشاوران اقتصادی کاخ سفید در این باره تاکید کرد افزایش اشتغال در آمریکا نشانگر ادامه روند رشد و رونق اقتصادی کشور است .

وی تصریح کرد نرخ بیکاری آمریکا طی ماه جولای تغییر مهم و چندانی نداشته است . آمارهای جدید مربوط به وضعیت اشتغال در ماه جولای نشان می دهد اقتصاد آمریکا از بزرگترین رکود و بحران پس از رکود و بحران بزرگ دهه 1930 میلادی خارج شده است .

افزایش نرخ بیکاری آمریکا در حالی است که باراک اوباما رییس جمهور آمریکا قصد دارد در انتخابات نوامبر بار دیگر به پیروزی برسد . نرخ بیکاری آمریکا از فوریه 2009 میلادی تا کنون بالاتر از 8 درصد است که این مساله از سال 1948 میلادی بی سابقه است .





:: برچسب‌ها: دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: