رویانیان : از حكم كمیته استیناف خوشحالم
نوشته شده توسط : hgu33

محمد رویانیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا و یكی دیگر از خبرگزاری ها گفت: فوتبال رشته ای است كه باعث تخلیه انرژی جوانان می شود و اگر این رشته ورزشی ابزاری برای توسعه اخلاق شود ارزش بسیار بیشتری پیدا می كند.

وی ادامه داد: اگر فوتبال بتواند مشكلات زیادی را حل كند آن زمان هر چه قدر برای این رشته ورزشی هزینه كنیم كم است و آرزوی من این است كه بتوانم در پرسپولیس به این هدف برسم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درخصوص حكم كمیته استیناف مبنی برتعلیق محرومیت هواداران این تیم در دیدار مقابل صبا در هفته چهارم لیگ برتر، گفت: خوشحالم استیناف این لطف را در حق ما كرد و احترام آنها به هواداران، احترام به كل فوتبال ایران است.

وی در ادامه تصریح كرد: فوتبال بدون حضور هواداران هیچ جذابیتی ندارد و آنها هستند كه با حضور پرشور خود در ورزشگاه به فوتبال جذابیت می بخشند.

وی خطاب به هواداران اظهار داشت: از هواداران می خواهم تا پایان لیگ صبر و تحمل داشته باشند و اطمینان دارم این بهترین راه برای موفقیت است.

رویانیان افزود: از هواداران پرسپولیس به خاطر رفتار خوبی كه از خود نشان دادند و تا دقیقه 90 در كنار تیم بودند تشكر می كنم و آنها به معنای واقعی به پرسپولیس شخصیت می دهند و همه آنها باعث افتخار باشگاه هستند.

وی در خصوص مشكل امیر عابدزاده برای ثبت قرارداد با پرسپولیس، گفت: مشكل ما باباشگاه او در آمریكا حل شده است و قرار داد این بازیكن نیز به زودی ثبت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص استعفای لطف اله فروزنده رییس هیات مدیره این باشگاه و معاون رییس جمهور از ریاست هیات مدیره، گفت: او در ورزشگاه آزادی برای تشویق تیم حضور داشت و هنوز استعفای رسمی نداده است.

وی در خصوص اظهارات علی فتح اله زاده مبنی بر اینكه رویانیان كارت سوخت در اختیار دارد، خاطر نشان كرد: تمام كارت سوخت های مقام های دولتی سوخته است و خود من 2 سال است كه بنزین آزاد می زنم.

رویانیان گفت: فتح اله زاده در كری خوانی به خوبی وارد است اما فكر می كنم باید در زمین نشان دهیم و امیدوارم در شهرآورد این مساله را نشان دهیم.

ورزشی **9118**1590





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: