عضو مجلس خبرگان:بی حجابی، سازماندهی شده و تشكیلاتی است
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، آیت الله محی الدین حائری شیرازی، چهارشنبه شب در جمع پاسداران سپاه ناحیه سمیرم و خانواده هایشان اظهار داشت: دشمنان و نفوذی های آنان در داخل كشور برای هر موضوعی از جمله بی حجابی برنامه و تشكیلات دارند.

وی با اشاره به تقابل با این روند و فعالیت های مخرب مشابه آن افزود: برای ترویج حجاب و سایر محاسن اخلاقی و اجتماعی ما نیز باید برنامه داشته باشیم و با همت مضاعف كار كنیم.

وی گفت: آنان كه می خواهند هرزگی و عریانی را در جامعه دینی ما رواج دهند از اینترنت، ماهواره، روزنامه، كتاب و حتی مواد غذایی بهره برداری و در واقع پول های كثیف خود را خرج این موارد می كنند.

آیت الله حائری شیرازی در ادامه به ارزش و اثر گذاری هنر اشاره كرد و ادامه داد: سریال ارزشمند 'مختارنامه' كاری كرد كه مطالعه دهها كتاب اینچنین اثر بخش نبود كه این مهم نشان از اهمیت هنر و ماندگاری آن دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، ولایت فقیه را ركن نظام و انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان كرد: این مملكت در سایه ولایت فقیه و رهنمودهای رهبری عزیز انقلاب از هر آسیبی مصون و محفوظ خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، آیت الله حائری شیرازی در ادامه در محفل انس با قرآن كریم 'بیت العباس' سمیرم كه با حضور قاریان و حافظان برتر كشوری برپا شده بود شركت كرد.

شهرستان سمیرم با 100 هزار نفر جمعیت در 160 كیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

7147/پ/607





:: برچسب‌ها: جزیره , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: