قهرمانان ایرانی المپیك لندن از اعزام به خدمت سربازی معاف می شوند
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش روز یكشنبه پایگاه خبری پلیس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز - یكشنبه - ابتدا با دو فوریت طرح اصلاح قانون سرباز قهرمان با 124 رأی موافق، 78 رأی مخالف و 25 رأی ممتنع مخالفت و در رأی گیری مجدد با 130 رأی موافق،66رأی مخالف و 19 رأی ممتنع با فوریت طرح یاد شده موافقت كردند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق در رابطه با ضرورت تصویب دو فوریت این طرح گفت: باید امتیازاتی برای ورزشكاران و قهرمانان المپیك كشور اختصاص یابد زیرا امروز ورزش موضوعی مهم برای ارتقاء و حفظ غرور ملی است.

كاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه ایجاد روحیه و شادی در ورزشكاران ضرورت دارد ادامه داد: جایگاه ورزش یك جایگاه دیپلماسی پیدا كرده و لازم است كه ورزشكاران و مدال آورانی كه باعث نواخته شدن سرود ملی كشورمان می شوند مورد حمایت ویژه قرار گیرند و مشكلات بیكاری و همچنین سربازی این افراد حل شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توصیه كرد بهتر است ورزشكاران و مدال آوران المپیك و مسابقات آسیایی از انجام دوره خدمت ضرورت معاف شوند و تنها به دوره آموزشی این افراد اكتفا شود.

اجتمام**9140**1569





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: