معاون استاندار اصفهان: قیمت مرغ باید دو هزار تومان كاهش یابد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان،'علیرضا همدانیان' روز شنبه در سومین نشست كمیسیون تنظیم بازار استان با اشاره به كاهش قیمت نهاده ها، كاهش قیمت دوهزار تومانی هر كیلوگرم گوشت مرغ را خواستار شد و از دستگاه های نظارتی استان خواست با هرگونه تخلف بشدت برخورد كنند.

وی با بیان این كه میزان مرغ تولید شده در استان بیش از نیاز است، ‌گفت: كشش بازار سایر استانها از مواردی است كه منجر به خروج مرغ زنده با قیمت غیرمنطقی از استان اصفهان شده است.

وی از مرغداران و تشكل های مربوط خواست مانند گذشته به آنالیز قیمت با سود عادلانه پایبند باشند، در غیراین صورت بدلیل تاثیر روانی و بازتاب خارجی افزایش بی رویه قیمت ها، با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

همدانیان گفت: قیمت هر كیلوگرم مرغ برای مصرف كننده باید 55 هزار ریال باشد و مازاد بر آن، تخلف محسوب می شود و مغایر توافق با مرغداران و تشكل آنهاست.

وی در عین حال خواستار توزیع نهاده های مورد نیاز مرغداریها با قیمت دولتی برای جوجه ریزی شد و اظهار داشت: با توجه به ورود پنج هزار تن مرغ منجمد، در روزهای آینده قیمت مرغ كاهش می یابد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری اصفهان، تجمیع واحدهای مرغداری كوچك را در قالب مرغداری های بزرگ 500 هزار قطعه ای خواستار شد.

وی گفت: در این زمینه تسهیلات با نرخ هفت درصد به اندازه كافی به متقاضیان داده خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست عرضه و تقاضا از مردم درخواست كرد: در حد مصرف هفتگی خود خرید كنند تا جلوی برخی سودجویی ها گرفته شود.

قیمت مرغ در زمان حاضر در استان اصفهان، هر كیلوگرم 75هزار ریال است.

د/8114/607





:: برچسب‌ها: مدل , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: