اعتماد مصرفی در آمریکا به پایین‌ترین رقم طی ۱ سال اخیر رسید
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ ، تازه ترین بررسی دانشگاه میشیگان نشان می دهد شاخص اعتماد مصرفی در آمریکا طی ماه جولای به کمتر از 72.3 واحد رسیده است. این رقم در ماه ژوئن به بیش از 73.2 واحد رسیده بود .

بر اساس این گزارش ، کاهش اشتغال و افزایش نرخ بیکاری در آمریکا در سه ماه دوم 2012 میلادی تاثیر منفی زیادی بر شاخص اعتماد مصرفی در این کشور داشته است . بر این اساس ، شرکتهای آمریکایی به شدت نگران وضعیت بحران مالی و بدهی منطقه یورو هستند و به همین علت تمایلی برای افزایش نیروی کار ندارند .

نرخ بیکاری آمریکا طی سه ماه دوم 2012 میلادی به بیش از 8.2 درصد رسیده است . نرخ بیکاری آمریکا از فوریه 2009 میلادی تا کنون بالای 8 درصد بوده است که این مساله از سال 1948 میلادی تا کنون بی سابقه است . هزینه های مصرفی حدود دو سوم اقتصاد آمریکا را تشکیل می دهد .

تازه ترین گزارش وزارت بازرگانی آمریکا نشان می دهد رشد اقتصادی این کشور در سه ماه دوم امسال به کمتر از 1.5 درصد رسیده است . این رقم در سه ماه نخست امسال نیز به کمتر از 1.9 درصد رسیده بود . این گزارش نشان می دهد هزینه های مصرفی آمریکا در سه ماه دوم امسال تنها 1.5 درصد رشد داشته که این پایین ترین میزان در یک سال اخیر است .





:: برچسب‌ها: هنر , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: