وزیر ارشاد: هنرمندان كیمیاگر هستند
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ،'سید محمد حسینی 'پنج شنبه شب در مراسم ضیافت افطاربا هنرمندان عرصه های مختلف هنری كه در تالار وحدت برگزار شد،به ماه مبارك رمضان و آثار و بركات این ماه اشاره كرد و گفت: در اردوگاه معنوی رمضان قرار داریم كه همه ساكنان آن دل در گرو خدا و قرآن داشته و دست نیاز بسوی معبود خویش دراز می كنند تا از فیوضات این ماه بهره مند شوند.

به گفته رییس شورای فرهنگ عمومی كشور، در این ماه درهای آسمان و رحمت الهی برای مومنان و بندگان خدا گشوده شده و همگان می توانند ازآثاروبركات این ماه بهره مند شوند.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی توضیح داد: تحمل گرسنگی و تشنگی بخاطر خدا،یاد گرسنگان و محرومان بودن،ابعاد مختلف سحر،روزه بودن اعضاء و جوارح انسان،همدلی و همیاری و كمك به نیازمندان،عید فطر از جمله سوژه هایی است كه هنرمندان می توانند ابعاد معنوی و تاثیرات آنها را در قالب هنر به گونه های مختلف هنری برای دنیا معرفی و تبیین كنند.

حسینی ادامه داد: هنر بطور یقین می تواند نشاط،بالندگی ،پویایی رادر جامعه ایجاد كرده و انسانها را بسوی هدف مدنظر سوق دهد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاكید كرد:در یك سال باقی مانده از دولت دهم، هنرمندان با روحیه جهادی با تلاش و كوشش مضاعف بیش از گذشته در جهت رشد و تعالی كشور گام بردارند.

حسینی همچنین شرایط كشور را خاص عنوان كرد كه دشمنان از هر حربه و حیله ای برای ضربه زدن به نظام و كشورتلاش می كنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاكید كرد كه اگر در گذشته همدلی ،وحدت و یكپارچگی یك مزیت بود امروز یك ضرورت است.

به گفته رییس شورای فرهنگ عمومی، دشمنان ما امروز به نام حقوق بشر ،دموكراسی و دفاع از حق مردم از دیكتاتورها و استبدادگران و زور گویان دفاع كرده و مردم بی دفاع و مظلوم را كشتارو به خاك و خون می كشند.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی توضیح داد: دشمنان ما تصورشان این است كه با تحریم ها و تهدیدها و تنگ كردن عرصه و فشار بر مردم می توانند به نیت پلید از پیش تعیین شده خود دست یابند.

به گفته حسینی، ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی یا بصیرت تمام با حضور به موقع در صحنه همه این تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل كرده و ضمن مقابله و مبارزه با دشمنان و پیمودن این گردنه شیب دار باعث رشد و تعالی كشور خواهند شد.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی تاكید كرد: دشمنان ما باید بدانند ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی دست در دست هم با وحدت،همدلی همواره گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب پشتیبان این نظام بوده و لحظه ای دست از صیانت و دفاع از دستاوردها و آرمانهای امام خمینی (ره) برنخواهند داشت.

فراهنگ** 1355 **





:: برچسب‌ها: دریاچه , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: