رویانیان، پست علی پروین را حذف كرد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، 'محمد رویانیان' در این جلسه گفت: با توجه به اینكه امور مورد نظر با مشاوره های مدیر راهبردی باشگاه به مرحله اجرا در آمده است، احساس می كنم این ماموریت به پایان رسیده و از این پس ما در باشگاه كمیته یا مدیر راهبردی نداریم.

وی افزود: اعضای كمیته فنی كه اخیرا با صدور احكامی منصوب شده بودند همچنان به فعالیت های خود ادامه خواهند داد و بزرگانی چون رضا وطنخواه، ابراهیم آشتیانی، حمید درخشان و افشین پیروانی به ریاست علی پروین در این كمیته فعالیت خواهند كرد.

رویانیان درباره ماموریت و شرح وظایف كمیته فنی، گفت: از ابتدا هم انتظارات ما به منظور بهره گیری از تجربیات اعضای كمیته فنی مشخص بود و در حال حاضر هم نوع فعالیت های این كمیته تغییری نكرده است اما جلسات كمیته فنی از این پس با حضور مدیرعامل برگزار می شود تا من از نظرات كمیته فنی مطلع شده و از این تجربیات در پیشبرد امور تیم های فوتبال باشگاه استفاده كنم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره انتصاب مدیرفنی برای این تیم اظهار داشت: فعلا انتصاب فردی به عنوان مدیر فنی برای تیم فوتبال مدنظر ما نیست.

رویانیان درباره مذاكرات دو روز گذشته با مانوئل ژوزه گفت: مذاكرات خوبی با این مربی پرتغالی داشتیم و از ایشان خواستیم دو سال در پرسپولیس بماند تا بتوانیم با ثبات دادن به كادر فنی به اهداف مورد نظر باشگاه كه قهرمانی در آسیاست برسیم.

وی افزود: ژوزه تاكید داشت كه ممكن است روزهای سختی پیش رو داشته باشیم اما به طور حتم روزهای خوش پرسپولیس بیشتر خواهد بود. او به آینده پرسپولیس امیدوار بود و اظهار امیدواری كرد با گذشت زمان تیم را به هماهنگی آرمانی خواهد رساند.

رویانیان تاكید كرد: ما به دنبال آن هستیم تا بستر لازم را برای فعالیت های هر چه بهتر و راحت تر سرمربی تیم فراهم كنیم و به همین منظور نیز نشست هایی در طول هفته خواهیم داشت تا كادر فنی با كمترین دغدغه و خاطری آسوده به كار خود در پرسپولیس ادامه دهد.

مدیر عامل پرسپولیس در پایان این جلسه، گفت: جای هیچ گونه نگرانی نیست همه چیز سر جای خودش قرار گرفته و ما كاری خواهیم كرد تا پرسپولیس با آرامش و بدون حاشیه یك فصل خاطره انگیر را پشت سر گذارد. اطمینان دارم مانوئل ژوزه و شاگردانش در سایه حمایت هواداران مایه سربلندی پرسپولیس بزرگ و طرفداران ملیونی اش خواهند شد.

در این نشست اضطراری، معاونین و مسئولان كمیته های مختلف باشگاه پرسپولیس درباره فعالیت های خود گزارشاتی را به مدیر عامل باشگاه ارائه كردند و محمد رویانیان نیر برنامه های مورد نظر خود را به آنان اعلام و ابلاغ كرد.

گفتنی است پیش از این علی پروین سمت مدیر راهبردی باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشت كه با تصمیم جدید رویانیان این سمت از وی گرفته شد.

علی پروین پس از شكست سه بر دوی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی در هفته دوم لیگ برتر از عملكرد سرمربی سرخپوشان به شدت انتقاد كرده بود.

رویانیان یك روز پس از این مسابقه گفت: برخی اظهارنظرها كه پس از پایان بازی مطرح شده یا از نپختگی محض و عجولانه بودن نشأت می گیرد یا ریشه در یك برنامه ریزی هدفمند دارد كه خیلی زود خودش را نشان داد. در این باره پس از بررسی های دقیق بیشتر توضیح خواهم داد و در صورت لزوم تصمیم گیری خواهم كرد.

به نظر می رسد حذف پست مدیریت راهبردی نخستین واكنش مدیرعامل پرسپولیس به مصاحبه علی پروین باشد.

ورزشی**2024**1319





:: برچسب‌ها: مدل , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: