میلاد وزیری: رقابت های رتبه بندی تیر و كمان برای من بسیار غریبانه بود
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، وی در گفت و گو با خبرنگاران ایرانی در محل برگزاری این مسابقات در ورزشگاه 'كریكت لردز' گفت: در مسابقات امروز هیچ مربی ای بالای سرم نبود و من تك و تنها به مصاف رقیبان خود رفتم.

وزیری در پایان رقابت های رتبه بندی در میان 64 شركت كننده، رتبه 39 را كسب كرد و در روز دوشنبه كه مسابقات بصورت دو به دو و حذفی برگزار می شود، باید به مصاف حریف خود برود.

وی شرایط مسابقات المپیك را 'خاص' توصیف كرد و گفت: 20 نفر اول شركت كننده در مسابقات تیر و كمان المپیك در حقیقت از ركورد شكنان این رشته هستند كه برای بهبود ركوردشان تلاش می كنند.

وی در پاسخ به سوالی از احتمال گرفتن مربی انگلیسی برای خودش ابراز بی اطلاعی كرد.

وزیری اظهارداشت: در مجموع شرایطی كه برای من به وجود آورده بودند، در نتیجه گیری امروز موثر بود. در صورت برخورداری از شرایط مناسب تر، قطعا جمهوری اسلامی ایران شایستگی این را داشت كه جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهد.

زهرا دهقان دیگر نماینده كشورمان در رشته تیر و كمان نیز عصر امروز به وقت محلی مسابقات رتبه بندی خود را برگزار می كند.

مربیان كره ای دو ورزشكار تیراندازی با كمان كشورمان به علت انجام نشدن كارهای معرفی به ستاد برگزاری المپیك، اجازه مربیگری در المپیك لندن را ندارند.

این اقدام هنگامی صورت گرفت كه دو ورزشكار المپیكی رشته تیراندازی با كمان كشورمان از پذیرش 'كردی' و 'آبتین' به عنوان مربیان خود امتناع كرده و خواستار حضور مربیان كره ای خود در بازی های المپیك لندن شده بودند.

این دو ورزشكار تیراندازی با كمان در فاصله حدود 40 روز مانده به برگزاری بازی های المپیك از تركیب تیم اعزامی خط خورده بودند كه این تصمیم با دستور وزیر ورزش و جوانان مورد بازبینی قرار گرفت و لغو شد.

با این تصمیم، میلاد وزیری كماندار تبریزی در رشته ریكرو و خانم دهقان همچنان به عنوان نمایندگان كشورمان به بازی های المپیك 2012 لندن اعزام شدند اما مربیان مورد درخواست این دو تیرانداز، از همراهی با آنان بازماندند.

مربیان كره ای این دو ورزشكار تیراندازی با كمان كشورمان اگرچه خود را به لندن رسانده اند، اما اجازه حضور در كنار شاگردان خود را ندارند.

اروپام**1647**345**1319





:: برچسب‌ها: توکیو , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: