قلعه نویی: استقلال به زودی به شرایط آرمانی می رسد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، 'امیر قلعه نویی' پس از دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و سایپا البرز در جمع خبرنگاران افزود: تیم استقلال در مجموع در این دیدار بازی خوبی به نمایش نگذاشت و بازی بدون هدفی ارایه كرد.

وی با بیان اینكه تیم استقلال در تمامی خطوط خود دچار مشكل است، اظهار داشت: باید هر چه سریع تر مشكلات تیم را برطرف كنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اعتراض هواداران این تیم گفت: این حق طبیعی هواداران است كه پس از ارایه بازی ضعیف، به آبی پوشان اعتراض كنند و این اعتراض ها سازمان یافته نبود.

قلعه نویی با بیان اینكه ما نمی توانیم با هواداران معترض برخورد كنیم، افزود: تیم استقلال باید بازی خوبی به نمایش بگذارد تا هواداران لذت ببرند و دیگر اعتراض نكنند.

وی تاكید كرد: تا زمانی كه به عنوان سرمربی تیم استقلال فعالیت می كنم، افكار خودم را دنبال كرده و اطمینان دارم استقلال خیلی زود به شرایط آرمانی دست خواهد یافت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در واكنش به اعتراض 'سیداحمد رسولی ن‍ژاد' رییس هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: اگر استقلال دو گل بازی چهارشنبه شب را كه از روی اشتباهات فردی آبی پوشان به دست آمد، دریافت نمی كرد، این اعتراض ها صورت نمی گرفت.

قلعه نویی تصریح كرد: تیم استقلال باید آنچنان خوب بازی كند تا شاهد چنین اعتراض هایی نباشیم.

تیم فوتبال استقلال تهران، چهارشنبه شب در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با نتیجه 2 بر یك از تیم سایپا البرز شكست خورد.

ورزشی. ** 7537 ** 1589





:: برچسب‌ها: دوچرخه , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: