تشدید تدابیر امنیتی در سینماهای آلمان
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های آلمان، سینماهای بزرگ در شهرهای مختلف آلمان كه از اواخر هفته جاری فیلم جدید بتمن را در برنامه نمایش خود دارند، برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی، تدابیر امنیتی را در سالن های نمایش دهنده این فیلم افزایش داده اند.

سخنگوی سینماهای زنجیره ای آلمان روز دوشنبه در همین رابطه،گفت: ما در زمان ورود تماشاگران به سالن های سینما، كنترل و بازرسی ها را تشدید كرده و با دقت بیشتری انجام خواهیم داد و از كسانی كه برای دیدن فیلم به سینماها مراجعه می كنند، می خواهیم كه از پوشیدن لباس های غیر طبیعی در سالن های نمایش خودداری كنند.

نسخه جدید فیلم سینمایی بتمن قرار است از روز پنج شنبه این هفته در سینماهای شهرهای مختلف آلمان بر روی پرده نمایش قرار گیرد. اولین پخش پیش از اكران اصلی این فیلم نیز براساس برنامه قرار است نیمه شب چهارشنبه باشد كه به همین منظور نیروهای امنیتی مستقر در سینماها به حالت آماده باش در آمده اند.

برپایه گزارش رسانه ها، بسیاری از علاقمندان این فیلم در تماس هایی با مسوولان سینماها نگرانی خود را اعلام كرده و تلاش می كنند كه از امنیت سالن های نمایش دهنده اطمینان حاصل كنند.

براساس برنامه قرار است فیلم بتمن در 20 سینمای شهرهای مختلف آلمان به نمایش گذاشته شود.

روز جمعه گذشته یك فرد مسلح در حالی كه ماسك بر چهره داشت، در تیراندازی در داخل یك سینمای شهر 'دنوور' در ایالت كلرادوی آمریكا، ۱۴ تن را كشت و بیش از ٥۰ تن دیگر را زخمی كرد.

تیراندازی توسط این فرد ۲۴ ساله هنگامی صورت گرفت كه تماشاگران در سینما سرگرم تماشای فیلم جدید بتمن،با نام

' شوالیه سیاه بر می خیزد' بودند، فرد مسلح در حالی كه تنها پانزده دقیقه از آغاز نمایش فیلم گذشته بود، بعد از پرتاب گاز فلفل، اقدام به تیراندازی و قتل عام تماشاگران این فیلم كرد.

اروپام** 2051** 1701** 1506





:: برچسب‌ها: زن ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: