برگزاری 50 نشست تخصصی در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار معارف ایرنا از نمایشگاه بین المللی قرآن كریم، بخش دانشگاهی امسال در فضایی به مساحت یكهزار و 300 متر مربع میزبان دانشگاهیان و مراكز آموزش عالی كشور است و نشست های خود را با شعار 'قرآن، فرهنگ بیداری، دانشگاه محفل تحول ساز' برگزار می كند.

مباحث تخصصی هر واحد دانشگاهی، مطالعات میان رشته ای، رابطه علوم مختلف با قرآن و اقتصاد اسلامی از جمله موضوعاتی هستند كه در این جلسات مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

محورهایی چون قرآن و طب، قرآن و روانشناسی، قرآن و مدیریت، قرآن وحقوق، قرآن و هنر، قرآن وجامعه شناسی، پاسخ به شبهات اعجاز قرآن، برگزاری كرسی های آزاد اندیشی، استراتژی های كاربردی قرآن كریم، عقلانیت و دین، از جمله نشست هایی است كه با رویكرد مطالعات وپژوهش های میان رشته ای و با تاكید برآموزه های قرآنی پا در این بخش برپا می شود.

همچنین انسان شناسی و اقتصاد از منظر قرآن، راهكارهای تقویت فعالیت های قرآنی، تولید ملی از نگاه قرآن و اسلام، تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی از نگاه مقام معظم رهبری قرآن و عرفان، مقایسه جایگاه زن در اسلام، یهود و مسیحیت، قرآن و هرمونوتیك، از دیگر نشست هایی است كه در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن برگزار می شود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم كه از 25 تیر ماه با شعار 'قرآن، فرهنگ بیداری' در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به كار كرده تا 24 مرداد ماه ادامه دارد.

فراهنگ ** 1883 ** 1071





:: برچسب‌ها: روش , سگ , زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: