میشل سلیمان بزودی از فرانسه دیدن می كند
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا ' برنار واله رو ' روز چهارشنبه درگفتگوی الكترونیكی با خبرنگاران گفت: رییس جمهور لبنان فردا / پنج شنبه / طی سفر رسمی به فرانسه از جمله با ' فرانسوا اولاند'، رییس جمهور این كشور درالیزه دیدار و در زمینه مسایل مورد علاقه فیمابین به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.

به گفته وی ، قراراست سلیمان ابتدا در یك شام كاری با اولاند دیدار داشته و سپس با ' ژان ایولودریان ' وزیر دفاع و همچنین رییس مجلس ملی و سنا ی فرانسه نیز جداگانه دیدار و گفتگو كند.

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه می افزاید: دیدار سلیمان كه اولین دیدار یك مقام بلند پایه لبنان پس از به قدرت رسیدن دولت سوسیالیست فرانسه به حساب می آید، فرصتی فراهم خواهد كرد تا دو رییس جمهور، علاوه بر تاكید مجدد برضرورت تحكیم دوستی عمیق موجود فیمابین دوكشور ، در زمینه برخی از مسایل مهم منطقه ای نیز به بحث و تبادل نظر بپردازند.

بحث در زمینه سوریه از دیگر محورهای دیدار سلیمان و اولاند عنوان شده است.

واله رو همچنین اضافه می كند كه این دیدار زمینه ای فراهم خواهد كرد تا رییس جمهور فرانسه مراتب اهمیتی را كه این كشور نسبت به ثبات منطقه ای و امنیت لبنان قایل است را به وی اعلام كند.

سخنگوی وزارت امور خارجه یاد آور شد: اولاند همچنین درجریان این دیدار یكبار دیگر مراتب حمایت فرانسه را از ابتكار عمل سلیمان دایر بر آغاز گفتگوهای ملی و حضور نیروهای حافظ صلح سازمان ملل ، ' فینول ' در لبنان را به وی اعلام خواهد كرد.

اروپام **1495





:: برچسب‌ها: طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: